arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۶۷۱۵
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۲۳ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۳

قیمت آئودی Q۵ ئی‌ترون از سوی معین‌خودرو اعلام شد [شهریور ۱۴۰۳]

معین‌خودرو قیمت آئودی Q۵ ئی‌ترون را برای مشتریان در شهریور ۱۴۰۳ اعلام کرد. این شرکت این کراس‌اوور الکتریکی آلمانی را با قیمت ۳۹.۳۲۷.۷۸۰.۰۰۰ ریال در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معین‌خودرو قیمت آئودی Q5 ئی‌ترون را برای مشتریان در شهریور 1403 اعلام کرد. این شرکت این کراس‌اوور الکتریکی آلمانی را با قیمت 39.327.780.000 ریال در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.
 
آئودی Q5 ئی‌ترون نخستین خودرو وارداتی از این برند آلمانی به کشورمان در دور جدید واردات خودرو محسوب می‌شود. خودروهای این برند باوجود محبوبیت در سراسر جهان، در کشورمان چندان شناخته‌شده نیستند. البته مدل‌های دیگری از این برند نظیر آئودی A3، آئودی A4 و آئودی Q3 نیز در قالب خودروهای وارداتی جانبازان به کشورمان خواهند آمد.
 
نسخه‌ای از آئودی Q5‌ ئی‌ترون که معین‌خودرو وارد کرده، تیپ 40 این خودرو است. این تیپ از تک موتور برقی با 204 اسب‌بخار قدرت و 310 نیوتن‌متر گشتاور نیرو می‌گیرد. این قدرت و گشتاور را گیربکس تک‌سرعته، به محور عقب منتقل می‌کند.
 
پکیج باتری‌های آئودی Q5 ئی‌ترون تیپ 40 ظرفیتی معادل 84 کیلووات ساعت دارد. این کراس‌اوور الکتریکی با‌تکیه‌بر این پکیج باتری، می‌تواند حداکثر 560 کیلومتر را بپیماید. شتاب صفرتاصد تیپ 40 نیز به‌صورت رسمی 6.5 ثانیه اعلام شده است.
 
در ازای پرداخت قیمت آئودی Q5 ترون، امکانات زیر در اختیار شما قرار خواهند گرفت:
 
6 کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری، سیستم شروع حرکت در سربالایی، سیستم کنترل سرعت در سرازیری، سنسور پارک جلو و عقب، رادار نقطه کور، کروز کنترل تطبیقی، سیستم نگهدارنده بین خطوط، نور بالای اتوماتیک، رادار هشدار تعویض خط، سیستم هشدار بازکردن در عقب، سیستم جلوگیری برخورد از عقب، دستیار کمکی ترافیک و ترمز اضطراری جلو.
 
برخی تجهیزات رفاهی کراس‌اوور الکتریکی آئودی نیز به شرح زیر هستند:
 
استارت از راه دور، هدآپ دیسپلی، سیستم صوتی همراه 8 بلندگو با نمایشگر 11.6 اینچی لمسی، اندروید اتو و اپل کارپلی، صندلی‌های برقی جلو همراه سردکن و گرمکن، سقف پانوراما، در صندوق برقی، شارژر بیسیم‌ تلفن همراه، تهویه اتوماتیک دوکاناله، نورپردازی داخلی، دوربین عقب، دوربین 360 درجه و فیلتر هوای کابین.
نظرات بینندگان